Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2007 21:06 - Пост №2
Автор: 1000timesgoodbye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1052 Коментари: 1 Гласове:
0



След като бях брутално изнасилен единственото нещо, което ми оставаше да направя е да пише тук. Да, да, има общо! Има. Но не ми се говори на тази тема, защото цялата цел на това изнасилване беше да ме накарат да пиша тук. Ех, успели са значи... Говеда. СМРЪДЛЬОВЦИ, помните ли?

Сега стоя тук и се чудя какво да пиша. Казаха ми, че няма да ме пуснат да изляза, докато не видят още един пост в прословутия ми блог. Ех, голямо оплакване, братче...

Тази година известните групи се убиха да идват в България. Сега чувам Kamelot, Bon Jovi, а да не говорим, че и Purple ще идват. Остана ми само една, единствена мечта. Да дойдат Pantera в оригиналния си състав... Мечтите са безплатни. Но всъщност не са - Софито ми пожела за рождения ден да измисля машина на времето и да отида на концерт на Pantera. А, дано!

Pantera - Cemetery Gates

Бих казал, че този живот е един от най-трудните, но няма... Заради онова русото на опашката, дето не умира и бирата не му допада. "Life doesn"t suck, you suck at it". 

Нези каза, че ако толкова много нямам за какво да пиша да посветя поста си на някой, но на кого ли?
image
Посвещавам този пост на Мечо Пух! Снимката не е правена от мен, ама моята Сладка няма да ми се разсърди... нали? Няма, защото ме обича-а-а-а-а-а... ;)  Но ако нещо стане ще плачкам ;( Много ;( сеш" се...
image
Sweet Child O" Mine ;)

И ми обеща един танц на лунна светлина! Няма да забравя!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. painredefined - Аз?! Кво за мен, бе. . . Кхах. . . сл...
27.08.2007 22:07
Аз?! Кво за мен, бе...
Кхах... сладур
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 1000timesgoodbye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28132
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930