Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2007 11:29 - Пост №4
Автор: 1000timesgoodbye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1165 Коментари: 2 Гласове:
0



music :: overdawn - hated

та... ъпдейт последен за този месец. моят 15-ти септември (с главно "1" и "с") беше тъп. класът са все същите смотаняци, най-лошото е, че сред тях се държа дори по-неадекватно от обикновено. на всичкото отгоре дори не съм сигурен коя смяна сме, да не говорим за програма.

но затва пък следобедът, прекаран с приятелите ми, беше велик. половината време се размотавах с обувките на хел в джобовете на боб (якето ми; "ръгай чушки в боба!"). после просихме стотинки за бира, а табелката успях да ръгна пред фотоапарата на една рускиня точно, докато снимаше. "копейки для пива, копейки для пива!" xD
е, имаше грубо включване от лапета с колела - поизпатиха си. после им се извиних xD

а вечерта... вечерта ми беше трудно да си държа главата изправена между песните. as i am и overdawn забиха, като на първите имаше доста малко народ и всичко на всичко трима експлодиращи ("избухващи си" звучи лейм) индивиди, сред които - моя милост (с което си заслужих половината банда да ми стисне ръката). това, което един наблюдател би видял в момента, е една илюзия - визуална, слухова, тактилна, вече не обонятелна, за вкусова не е писано никому да разбере, пишеща във форума, а истинският аз се намира размазан на плочките в зоната.
и гледах как ро подскача xD
"i don"t jump around when i go to shows" ли? ;p
дано само не си е забравила нашийника (:

после, разбира се, нашите ми се излайнариха, но... нищо!

motto :: "много е тъпо да си метъл!" --- жалко извинение за човешко същество, възкачено на велосипед



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. painredefined - ХАхахахахау :D
16.09.2007 13:46
......
цитирай
2. madeoffire - хаха. . тъп гаден метъл :) но все п...
19.09.2007 18:38
хаха..тъп гаден метъл :) но все по-модерно взе да става да си метъл..(weird)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 1000timesgoodbye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28136
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930