Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2007 15:47 - Пост №6
Автор: 1000timesgoodbye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 887 Коментари: 0 Гласове:
0



music ::
from autumn to ashes - pioneers
from autumn to ashes - y2k
аграрпромь - сирнье outtake
аграрпромь - gothic сирнье


бахахахаха, ей, ама, начи... първата идея, която отприщва потока, въобще забравям да я развия. а тя поне тва заслужава.

начи, тя беше, че обичам болници. порутени и тесни, като онези три етажа отзад на градска.
ама то тва чувство не може да се опише...

като излязох на балкончето на третия етаж и се огледах наоколо се усетих нещо. цялата история с "нереалността" е от много седене пред компютъра, с книгите и въобще много време, прекарано в гледане в една точка. май наистина нямам проблем, и това не ми прави проблем.
и пак не съм щастлив...

"сирнье ин май хеееед!"


докато аз се шляя, разни хора правят разни смислени работи. например китаристът на групата ми (аз съм другия) - дилян, който тоя следобед записа адското демо на "отпътуване".
(по музика, основно писана от мен. той, на свой ред, даде доста акъл, редактира на места, че даже и адските сола написа ^^)

motto :: "дай ми електрическата китара!" --- аграрпромь - сирнье outtake



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 1000timesgoodbye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28133
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930